1966–2016:
O retrospectiva la "50 de ani de design Lamy"

Lamy priveste la anul 2016 ca fiind unul plin de evenimente. Anul aniversar “50 years of Lamy design” nu numai ca a marcat o etapa importanta in istoria companiei, dar si inceputul unei noi ere. Folosind sloganul “not just a pen”, Lamy si-a consolidat in mod impresionant dezvoltarea asociindu-se conceptului de lifestyle la nivel global. Brandul reprezinta un design exceptional, o functionalitate perfecta, individualitatea si placerea de a scrie cu mana pentru a scrie entuziastilor din intreaga lume.

La 1 octombrie 2016, compania a sarbatorit "50 de ani de design Lamy", cu aproximativ 400 de invitati la Castelul Heidelberg. Lamy a organizat o prezentare exceptionala pentru a stabili un semn vizibil pentru progresul marcii intr-o noua era: o proiectie spectaculoasa pe fatada istorica a Castelului Heidelberg a stabilit legatura dintre scrierea traditionala manuala si epoca digitala. Mesajul: Lamy este prezent. Un brand cu traditie. Dar, de asemenea, si mai presus de toate, o marca cu viitor, mai viu si mai contemporan in era digitala decat oricand. Evenimentul a fost insotit de posturi live din intreaga lume pe Facebook si Instagram, ceea ce a insemnat cresterea comunitatii deoarece au putut sa experimenteze si pe retelele sociale.