1966–2016:
O retrospectiva la "50 de ani de design Lamy"

Pentru Lamy, anul 2016 este unul plin de evenimente. Anul aniversar “50 years of Lamy design” a marcat atat o etapa importanta in istoria companiei cat si inceputul unei noi ere. Folosind sloganul “not just a pen”, Lamy si-a consolidat in mod impresionant dezvoltarea, asociindu-se conceptului de lifestyle la nivel global. Brandul reprezinta un design exceptional, o functionalitate perfecta, individualitatea si placerea scrisului de mana a iubitorilor in arta scrierii din intreaga lume.

La 1 octombrie 2016, compania a sarbatorit "50 de ani de design Lamy", cu aproximativ 400 de invitati la Castelul Heidelberg. Lamy a organizat un eveniment si o prezentare exceptionala pentru a evidentia progresul marcii intr-o noua era: o proiectie spectaculoasa pe fatada istorica a Castelului Heidelberg a stabilit legatura dintre scrierea traditionala si epoca digitala. Mesajul: Lamy este prezent.. Un brand cu traditie. Si mai presus de toate, un brand cu viitor, mai viu si mai contemporan in era digitala decat oricand. Evenimentul a fost insotit de post-uri live in intreaga lume pe Facebook si Instagram spre entuziasmul fanilor Lamy care astfel au fost prezenti la acest eveniment magic.